miercuri, 23 noiembrie 2011

Dragei mele Mira

Cand mi-a fost mai greu, te-am avut langa mine.
Cand ti-a fost mai greu, am fost langa tine.
Asa sper sa ramanem atat cat om trai
Eu prietenie deplina iti voi oferi
Si sa stii, te voi iubi!

Astazi, fiind o zi speciala, din inima iti doresc
Ca toti anii ce se scurg si pe toti ne-matranesc
Sa iti mangaie chipul bland si inima buna,
Sa te fericeasca mereu si
Sa-ti puna cununa de raze de luna!

Eu iti doresc mereu sa fii fericita si iubita,
De toti cei dragi insotita si de lumina
Viata sa-ti fie calauzita!

LA MULTI ANI!

Fie ca tot ceea ce-ti doresti sa se implineasca,
Sa ai parte numai de bucurii si fericiri in viata!
Sa zambesti chiar si atunci cand iti va fi greu
Si sa nu uiti ca eu voi fi langa tine mereu!

Cu ocazia zilei de nastere a ta, Mira, iti dedic aceste randulete si sper sa ma ierti ca am intarziat cu o zi, din cauza spitalului :o3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu