luni, 27 februarie 2012

Scrisori de dragoste (tema la limba romana)

Ingerul meu,

Iti multumesc pentru ca existi si pentru ca ai aparut in viata mea, fiindca tu esti cea care m-ai invatat sa traiesc. Sunt cel mai fericit om atata timp cat tu esti langa mine.
Ma simt iubit si dorit, datorita existentei tale, si iti multumesc pentru ca esti aici, aproape, in inima mea.
Nu concep existenta fara tine, inger divin, cazut din inalt! N-as putea zambi daca tu n-ai exista, n-as putea sa traiesc daca n-ai mai avea suflare.
As da orice, numai sa nu pleci niciodata de langa mine! 
Tu esti aerul pe care il respri, lumina pe care o primesc, apa pe care o beau. Esti elixirul vietii mele, motivul pentru care zi de zi ma trezesc si pentru care zi de zi ma pun in pat, ramanand cu gandul la tine si mereu visandu-te.
Vreau sa fie astfel mereu, sa nu te pierd, vreau sa fiu vesnic doar al tau! 

                            Al tau iubit, 
S.

Raza mea de soare, 

Ai apus. Ai plecat, te-ai stins, ai disparut din viata mea, si totusi eu inca tin la tine. Pentru toate clipele acelea divine, cand ma faceai sa zambesc, iti multumesc!
Mi-ai fost aproape mereu, inca de cand te-am cunoscut. Mana ta mi-a alinat de-atatea ori chipul, pielea, buzele tale mi-au sarutat de atatea ori ochii cu multa dragoste...
De-atatea ori, urechea mea a ascultat cu atentie cum inima ta bate ca nebuna. Mi-ai zis ca eu sunt de vina si inima mea a luat-o razna, incepand sa bata la fel de tare ca si a ta de fericire.
Am varsat zeci de lacrimi cand ai plecat, si totusi, ceea ce iubesti trebuie lasat liber, asadar ti-am redat libertatea.
Am crezut si am sperat ca n-ai glumit cand mi-ai spus ca reprezint raza ta de soare, o mica parte din inima si din sufletul tau pur. Am sperat...
Poate ai glumit, poate cu adevarat, mai mult decat o gluma, ai tinut la mine... Poate m-ai iubit...
Dar, oricum, te-am pierdut. Acum nu mai conteaza. N-as putea sa iert asta, nu mi-as putea-o ierta, fiindca a fost, de fapt, vina mea. Dar, totusi, n-as putea uita cum buzele mele udate de lacrimi iti jurau iubirea, iar ale tale ma amenintau cu despartirea.
Multi mi-au spus ca baietii nu plang, si ca mai bine as inceta, dar nu i-am ascultat si te-am venerat. Tu erai dragostea mea. Tu esti dragostea mea...
Ai fost, esti si vei fi mereu o parte din inima mea, cu toate ca, acum, te tine-n brate altcineva.

A ta,
Raza de luna




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu